Bedenktijd / retourneren

Het kan wel eens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U betaalt alleen de verzendkosten voor het retourneren van het desbetreffende product. Producten die aan ons geretourneerd worden, dienen voorzien te zijn van de originele verpakking. Voor de betaling die reeds via Ideal is gedaan ontvangt u een creditfactuur en wordt het door u betaalde bedrag op uw rekeningnummer teruggestort.

Ruilen

Wilt u uw product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. U kunt hiervoor contact met ons opnemen via info@masterpiecenlp.nl Wel draagt u zelf de kosten voor terugzending van het product.

Bezorgadres verkeerd doorgegeven

Heeft u per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor u te wijzigen.

Levertijd

Wij doen ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij u af te leveren. Bestellingen die op werkdagen zijn gedaan, proberen wij op de volgende werkdag voor verzending aan te bieden bij de post. Niet altijd lukt het ons echter om dit na te komen, soms zijn producten niet voorradig en dan kan de levering van uw bestelling iets langer duren. Mocht een artikel niet voorradig zijn, dan staat dit op de productenpagina. Mochten wij om wat voor reden dan de uiterlijke levertermijn van 30 dagen niet halen, dan brengen wij u hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Verzendkosten

De vermelde prijzen op de productenpagina zijn exclusief verzendkosten. Voor enkele producten wordt het tarief voor pakketzending via post.nl € 6,95 in rekening gebracht. Vanwege de toegenomen kosten zal er vanaf 2024 ook een bijdrage gevraagd worden van € 2,95 per brievenbus – bestelling. Het verzenden van een product bestaat uit meer dan alleen frankeren; daartoe horen ook de handling- en administratiekosten van een bestelling. Uiteraard is het ook mogelijk om producten van de webshop te kopen op het vestigingsadres Sint Josephstraat 1A te Haghorst (gemeente Hilvarenbeek), de locatie van de Kabergroep BV. U bent dan uiteraard geen verzendkosten verschuldigd.

Betaalmethodes

Betalingen in de webshop worden via Ideal afgehandeld. Daarnaast is het mogelijk om producten van de webshop te kopen op het vestigingsadres Sint Josephstraat 1A te Haghorst (gemeente Hilvarenbeek), de locatie van Kabergroep BV. In dat geval ontvangt u achteraf ter informatie een factuur voor de reeds gedane betaling. Ook kunt u een overboeking doen op het rekeningnummer van Masterpiece NLP. Graag in het opmerkingenveld vermelden welk product u wilt bestellen.

Garantie

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. In dat geval kunt u een email sturen naar info@masterpiecenlp.nl. Het spreekt voor zich dat wij ons uiterste best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.